Subject: FW: Tõestamistoimingute aruanne
From: "Mari Liis Laanvee" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 27 Jan 2025 09:50:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kiili vallas ei ole 2025. aasta jooksul teinud ühtegi tõestamistoimingut.

Lugupidamisega

Mari Liis Laanvee

vallasekretäri abi

679 0279 | [email-masked]

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Kiili Vallavalitsus <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 27. jaanuar 2025 09:44
To: Mari Liis Laanvee <[email-masked]>
Subject: FW: Tõestamistoimingute aruanne

Kadri Tuisk

teabehalduse spetsialist

679 0240 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

From: Rina Sillandi - JUSTDIGI <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 27, 2025 9:30 AM
Subject: Tõestamistoimingute aruanne

Tere!

Vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg 1 esitab iga linn ja vald
hiljemalt iga aasta 1. veebruariks Justiits- ja Digiministeeriumile
aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta (ärakirja kinnitamine,
väljavõtte õigsuse kinnitamine, volituse tõestamine, avalduse tõestamine).

Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis. Aruande faili
pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus ja sõna
„aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Aitäh kõigile, kes on aruande juba esitanud!

Rina Sillandi
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium
 <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn